reklama

Ach tie ženy

Cítim jej pohľad všimla si ma hneď ako som nastúpil...čakám kým sa obzrie ..aby som si ju mohol poobzerať aj ja. A už to mám, krásne hnedé žiarivé oči, veď vieš tie, na ktoré večer pred spaním nemôžeš prestať myslieť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

A ..konečne ten okamih, naše pohľady sa stretli...no trosku sa hanbím na ňu pozerať dlhšie. Hnevám sa sám na seba..no naberám odvahu a usmejem sa na ňu. Waaaw usmieva sa tiež. Som blažený. Momentálne som asi najšťastnejší človek v tomto autobuse a modlím sa aby aj ONA mala ten istý pocit. Premýšľam o našej spoločnej budúcnosti, už mám pred očami ako spoločne na červenej sedačke popíjame presso v mojom obľúbenom klube. Asi na pol minúty som stratil duchaprítomnosť, no prebral som sa z mojej nádhernej vízie a hádžem pohľadom smerom k nej. Zamrazí ma. Už tam nieje. ODIŠLA. Moja láska tam už nieje.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vystúpila bez toho, aby sme sa aspoň trošilinku bližšie spoznali, nemám jej číslo, ani adresu, neviem ani meno. Mám len obraz jej briliantových očí a ten mi asi bude musieť stačiť, ale len do zajtra, lebo zajtra stretnem moju ďalšiu AUTOBUSOVÚ-LÁSKU ako skoro každý deň. Acchhh tie ženy...ešte že som si zvykolJ

Lubo Drabik

Lubo Drabik

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

hm..kto som?..dobra otazka..len na nu bohuzial obcas neviem odpovedat:) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu